لوازم خانگی اقساطی

لدینگ هشت طلایی یاسین با نام تجاری گلدن ایت(Golden8) ، پس از دو دهه فعالیت با توجه به نیاز امروز در صنعت لوازم خانگی اقساطی کشور تصمیم به راه اندازی اولین فروشگاه زنجیره ای تخصصی لوازم خانگی و جهیزیه در کشور گرفت.

با توجه به توسعه تکنولوژی و رشد سریع آن ، سبک زندگی مردم به سرعت در حال تغییر بوده و مدیریت زمان و بودجه نیز در خانواده ارزش بیشتری نسبت به قبل پیدا کرده است. از این رو بر آن شدیم تا با سرمایه گذاری کلان چند ده میلیاردی اولین هایپر تخصصی لوازم خانگی را با مساحتی حدود 12 هزار متر مربع شامل 3000 مترمربع فضای فروشگاهی بنا کنیم تا آسایش وراحتی هموطنان عزیز در جهت خریدی مطمئن و آسان را فراهم نماییم.

فروشگاه مجازیGolden8  نیز با هدف ایجاد فضای مطمئن و ارائه خدمات ویژه در کنار فروشگاه بزرگ  خود  راه اندازی گردید تا هموطنان عزیز ایرانی تمام مایحتاج لوازم خانگی برقی و غیر برقی خود را به راحتی از یک محل و بدون صرف هزینه ، انرژی و وقت  خریداری نمایند.

تجربه این شرکت بصورت تخصصی در صنعت لوازم خانگی از یک سو و همکاری شرکتهای تامین کننده در این سالها از سوی دیگر سبب تامین کالای با کیفیت ، قیمت مناسب وهمچنین ارائه خدمات ویژه آنلاین و غیر آنلاین در گلدن ایت گردیده است.

در فروشگاه Golden8  ما همواره در تلاش هستیم تا حلقه ارتباط مشتریان و تامین کنندگان را کوتاهتر، آسانتر و کم هزینه تر سازیم. در همین راستا گلدن ایت مفتخر به بوجود آوردن باشگاه مشتریان متشکل از  2000 شرکت و کلیه اعضا و کارمندان سازمان های دولتی و غیر دولتی بوده است که طی سالهای متوالی ایجاد گردیده و روز به روز این ارتباط مستحکم و پایدارتر میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید