بک لینک چیست؟

خرید بک لینک یکی از عوامل مهم در راستای بهبود سئو است خرید بک لینک قوی و دارای کیفیت بالا به طوری که سایت مورد نظر از نظر الگوریتم گوگل کار خلاف قوانین گوگل انجام نداده باشد.

بک لینک چیست؟

یک لینک به لینک های سایت های دیگر که به سایت هدف میرود یک لینک می گویند که باعث بهبود سئو و کسب رتبه های برتر گوگل می شودو

برای سایت های نو پا و همچنین کلمات پر رقابت بک لینک بسیار مهم . کلیدی است .

خدمات رپورتاژ آگهی
بدون شک رپورتاژ آگهی مستمر موثرترین و طبیعی ترین شکل ایجاد لینک از دیدگاه گوگل و سایر موتورهای جستجو است. بک لینک های بدست آمده از رپورتاژ تبلیغات دائمی و از نوع زیر بوده و به دلیل همسویی محتوای صفحه و انکر تکست منبع، بیشترین تاثیر را برای انواع بک لینک دارند.

پلتفرم با همکاری بیش از 1000 رسانه معتبر داخلی و بیش از 5000 رسانه خارجی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به صورت مستقیم و بدون واسطه، با تضمین کمترین قیمت از صاحبان و سردبیران سایت، رپورتاژ تبلیغات را خریداری کنید.

نوع دیگری از ارجاع ها که در دنیای سئو بیشترین تاثیر را دارند، ارجاع های دریافتی از شبکه های اجتماعی هستند که به سیگنال های اجتماعی معروف هستند. بک لینک های شبکه های اجتماعی این سیگنال را به موتورهای جستجو می فرستند که این سایت بسیار محبوب است و در وب و رسانه های اجتماعی درباره آن صحبت می شود.

بک لینک های سایدبار نوع دیگری از بک لینک هستند که هنوز هم توسط متخصصان سئو در وب فارسی با استقبال خوبی مواجه می شوند. این نوع بک لینک برای اهداف پیوند انبوه در کلمات بسیار رقابتی یا پیوند لایه (PBN) استفاده می شود.

بوکمارک ها از نظر موتورهای جستجو وب سایت های محبوبی محسوب می شوند که کاربران می توانند آدرس صفحات مورد علاقه خود را در آن سایت ها ذخیره کنند. دریافت بک لینک از سایت های نشانه گذاری به معنای افزایش محبوبیت وب سایت ها در وب است.

بک لینک های پروفایل معمولا nofollow هستند و برای اهداف مختلفی مانند: طبیعی جلوه دادن روند ورود، افزایش رنگ صفحه و قدرت دامنه و غیره استفاده می شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید